TE KOOP
6 bedrijfspanden met kantoorruimte, terras en eigen parkeerplaatsen.
INSCHRIJVEN KAN VIA: laurensboulevard.nl
ADRES
St.-Laurensdreef 36 te Utrecht. (3565 AK)
ALGEMEEN
Aan de St.-Laurensdreef te Utrecht bieden wij 6 multifunctionele geschakelde bedrijfspanden aan met elk een BVO van circa 255 m², voorzien van een ruime begane grond, een volledige eerste verdiepingen een dakopbouw mét groot dakterras van circa 20 m2².
Utrecht biedt een bloeiende omgeving voor ondernemerschap. Met haar gunstige ligging, divers bedrijvenlandschap en ondersteunende gemeenschap is het de ideale plek om te ondernemen en te groeien. De stad heeft een strategische ligging nabij grote steden zoals Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Daarnaast biedt Utrecht een uitstekende levenskwaliteit met zijn historische charme, levendige centrum en recreatieve activiteiten.
Kortom, Utrecht is dé bestemming voor ondernemers die hun zakelijke dromen willen verwezenlijken.
De koopsom van elk bedrijfspand inclusief 3 eigen parkeerplaatsen bedraagt: € 449.000,- v.o.n. excl. BTW*
Elk van de bedrijfspanden beschikt over een ruime begane grond, een volledige verdiepingsvloer en dakopbouw mét groot dakterras.
* De aansluitkosten en het plaatsen van een meter voor de wateraansluiting en elektra aansluiting zijn voor rekening van de koper.
VERKOOPPROCES
Geïnteresseerden kunnen een optie verkrijgen mits het bouwnummer naar hun voorkeur beschikbaar is. Een optie is het recht om door een eenzijdige wilsverklaring een koopovereenkomst te doen laten ontstaan. Degene die het recht heeft is niet verplicht er gebruik van te maken. De kopers betalen in een aantal termijnen de diverse stadia van de bouw. Betalingen en wijze van betaling zijn vermeld in de koop-/aannemingsovereenkomst. Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Utrecht
Sectie : E
Nummer : 986
Zakelijk recht : Volle eigendom
APPARTEMENTSRECHTEN
Naast de grond onder de bebouwing en de opstal wordt elke koper tevens mede-eigenaar van het gemeenschappelijke binnenterrein. Derhalve is gekozen voor het splitsen in appartementsrechten. Voor het beheer hiervan wordt van rechtswege een Vereniging van Eigenaren opgericht.
VERENIGING VAN EIGENAREN (VvE)
Voor het onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke delen, waaronder het gemeenschappelijke binnenterrein, wordt van rechtswege een Vereniging van Eigenaren (kortweg V.v.E) opgericht waarvoor een externe beheerder kan worden aangesteld. Een koper is verplicht lid te worden van de Vereniging van Eigenaren.
BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan “Bedrijventerrein Overvecht”, geconsolideerd op 1 december 2011, is de locatie waarop deze units zullen worden gerealiseerd bestemd voor bedrijven behorende tot en met milieucategorie 3.2 van de “Lijst van Bedrijfsactiviteiten” (zie www.ruimtelijke-plannen.nl voor een nadere toelichting).
OPLEVERINGSNIVEAU
Omdat geen enkele koper hetzelfde is worden de units casco opgeleverd. Dat geeft u de mogelijkheid om uw nieuwe huisvesting compleet naar eigen inzicht in te delen en in te richten. De units zijn degelijk gebouwd en afgewerkt met gebruikmaking van moderne bouw- en isolatiematerialen. Voor een toelichting verwijzen wij u naar de technische omschrijving.
OVERHEADDEUREN
Elke unit beschikt over een elektrische overheaddeur.
PARKEREN
Vrijwel elke bedrijfsunit heeft 3 eigen parkeerplaatsen.
ENERGIELABEL
De ontwikkelaar stelt zich op het standpunt dat bij oplevering geen energielabel utiliteit hoeft te worden afgegeven in de zin van het bij oplevering van het casco geldende Besluit Energieprestatie Gebouwen (BEG), aangezien door de casco oplevering van het verkochte onvoldoende gegevens beschikbaar zijn om volgens het voorgeschreven ISSO protocol een energielabel te kunnen opstellen.
KOOP/AANNEMINGSOVEREENKOMST
In de op te maken koop-/aannemingsovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koop-/aannemingsovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
ZEKERHEIDSSTELLING
Na ondertekening van de overeenkomst kan gevraagd worden aan koper om een waarborgsom te storten groot 10% van de koopsom. In plaats van deze waarborgsom kan de koper een bankgarantie stellen.
BEDRIJFSFINANCIERING
MKB Finanz en Nevada Vastgoed B.V. werken samen om het financieren van een bedrijfsruimte zo makkelijk mogelijk te maken. Nevadaplein biedt de bedrijfsruimte aan en MKB Finanz kan je helpen met het verkrijgen van een financiering.
• Ontvang binnen 24 uur een volledig gratis en vrijblijvende quickscan en waardevolle feedback over
• de haalbaarheid van jouw financiering.
• MKB Finanz heeft één vast aanspreekpunt en regelt alles van A tot Z inzake de financiering.
• Tot 90 % financiering voor eigenaar gebruikers en 70% voor beleggers.
• Is huren voor jou duurder dan kopen? Met kopen bouw je vermogen op en realiseer je historisch gezien op de lange termijn een waardestijging met je vastgoed.
Nadere verkoopinformatie
Brecheisen Bedrijfsmakelaars B.V.
Maliebaan 2
3581 CM UTRECHT
T: 030 – 233 11 16
Disclaimer
Deze brochure tekst is nauwkeurig en met zorg samengesteld aan de hand van gegevens en tekeningen, verstrekt
door de gemeentelijke diensten, de architect, de constructeur en de adviseurs van het plan. Desondanks
moeten wij een voorbehoud maken ten aanzien van geringe tekstuele, architectonische, bouwtechnische
en constructieve wijzigingen, alsmede eventuele afwijkingen welke voort kunnen vloeien uit nadere eisen
van overheden en/of nutsbedrijven. Tevens behouden wij ons het recht voor wijzigingen aan te brengen
in materialen en afwerking, zonder dat e.e.a. afbreuk doet aan de kwaliteit. De ingeschreven maten op de
tekening zijn “circa” maten en zijn niet volgens NEN 2580 gemeten. Het in kleur afgebeelde gevelaanzicht en
de 3D afbeeldingen zijn een impressie, zodat hieraan geen rechten ontleend kunnen worden.