ADRES
De Corridor 14 T te Breukelen (3621 ZB).
ALGEMEEN
Het object betreft een geschakelde bedrijfsunit gelegen op een hoek, onderverdeeld in een bedrijfsruimte op de begane grond en kantoorruimte op de verdieping. Het moderne bedrijfsverzamelgebouw bevindt zich op bedrijventerrein “Breukelerwaard” in Breukelen pal langs de Rijksweg A2. De locatie is geliefd bij organisaties welke de focus hebben op een uitstekende bereikbaarheid. Bekende bedrijven in de directe omgeving zijn o.a. Ekris Mini, Telsa, LeoLux en Van der Valk Hotel.
LIGGING C.Q. BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Per (vracht)auto is De Corridor uitstekend bereikbaar vanaf de Rijksweg A2. Vanaf zowel Amsterdam als Utrecht is de bedrijfs-/kantoorruimte binnen 15 minuten te bereiken.
Openbaar vervoer
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is eveneens goed door treinstation Breukelen, welke zich op enkele minuten loopafstand bevindt. Hiervandaan zijn de stations in Amsterdam en Utrecht direct te bereiken binnen 15 minuten. Middels meerdere buslijnen is het gebied aan de Corridor tevens bereikbaar.
OPPERVLAKTE
Het voor verkoop beschikbare vloeroppervlak bedraagt totaal circa 152 m² B.V.O. bedrijfs-/kantoorruimte, onderdeel uitmakend van een groter geheel, onderverdeeld in:
· ca. 69 m² bedrijfs-/overige ruimte op de begane grond;
· ca. 83 m² kantoor-/overige ruimte op de eerste verdieping.
De vermelde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform de meetnorm van het normblad NEN2580 ingemeten en derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
BOUWJAAR
2011.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente : Breukelen
Sectie : L
Nummers : 997 A29 en A30
Zakelijk recht : Eigendom
Het object heeft 625e / 34.667e (index 29) en 890e / 34.667e (index 30) aandeel in de percelen kadastraal bekend gemeente Breukelen, sectie L, nummers 786 en 988.
APPARTEMENTENSRECHTEN
De grond en de daarop te gerealiseerde bebouwing zijn gesplitst in appartementsrechten. Elke koper wordt eigenaar van een appartementsrecht, welk het recht geeft op het uitsluitende gebruik daarvan.
BESTEMMING
Op de plankaart is het object aangemerkt met bestemming “Bedrijventerrein – 2 ” met de functieaanduiding ‘bedrijf t/m categorie 3.2). Deze gronden zijn bestemd voor:
• bedrijven t/m categorie 3.2 in de Staat van Inrichtingen bedrijventerrein in Breukelenwaard’
• (auto) showrooms
Voor nadere informatie omtrent de bestemming en gebruikersmogelijkheden verwijzen wij u naar de gemeente Breukelen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige gebruikte, bouwkundige en technische en milieukundige staat, met tenminste de navolgende voorzieningen:
· representatieve entree
· interne trappartij
· CV-installatie (onderhouden 2023)
· brandslanghaspel(s) en poederblusser(s)
· bestaande alarminstallatie (onderhouden 2023)
· meterkast v.v. zelfstandige elektra, gas en watermeters
· glasvezel aansluiting
· zonnepanelen SolarEdge (eigendom, installatie d.d. 03-12-2018, vermogen 6 kWp)
· airco installatie (onderhouden 2023)
· zonwering (binnenzijde)
· toiletruimte
· systeemplafond v.v. LED verlichtingsarmaturen (de verlichting op de entresol zijn HF TI armaturen)
· pantry v.v. onder- en bovenkasten, vaatwasser en koelkast
· bestaande scheidingswanden met tussendeuren
· wandafwerking deels middels spuitwerk
· diverse wandcontactdozen (230V)
· bestaande horizontale wandkabelgoten v.v. elektra
· diverse datapunten
· gedeeltelijk te openen ramen v.v. dubbele beglazing
· bestaande vloerbedekking
PARKEREN
Bij het object behoren 2 parkeerplaatsen op mandeling terrein.
ENERGIELABEL
Energielabel A++++, geldig tot 11-08-2031.
VERENIGING VAN EIGENAREN (VVE)
Omdat er sprake is van een gezamenlijk eigendom en onderhoudsverplichting is de Vereniging van Eigenaars Breukelerwaard II opgericht. Koper is verplicht lid te worden en te blijven van deze vereniging en zal de huishoudelijke reglementen en het modelreglement splitsing alsmede de hieraan verbonden kosten als zodanig aanvaarden. De kosten bedragen € 1.197,00 per jaar (prijspeil 2023).
KOOPPRIJS
€ 260.000,00 kosten koper. Partijen zullen wel opteren voor een met omzetbelasting belaste levering.
Alle kosten verbonden aan de eigendomsoverdracht, waaronder te verstaan de notariële kosten (o.a. koopovereenkomst, akte van levering), kadastraal recht, verschuldigde overdrachtsbelasting, eventuele omzetbelasting en de kosten wegens de levering en overdracht van het verkochte zijn voor rekening van koper.
ONDERMAAT/OVERMAAT
Indien de opgegeven grootte (ondermaat/overmaat) van de onroerende zaak niet juist is, ontleent geen van partijen daaraan rechten.
AANVAARDING/LEVERING
De onroerende zaak wordt leeg en ontruimd geleverd, vrij van huur en gebruik, in de huidige gebruikte, bouwkundige, technische, milieukundige, juridische staat, de staat “as-is” met alle daarbij behorende rechten en aanspraken, lasten en beperkingen, zichtbare en onzichtbare gebreken, heersende en lijdende erfdienstbaarheden, en kwalitatieve rechten en plichten, doch vrij van hypotheken, beslagen en inschrijvingen daarvan. De koper dient kennis te nemen van de inhoud van de laatste akte van levering.
MILIEU
Het is de verkoper niet bekend dat de onroerende zaak verontreiniging bevat die ten nadele strekt van het beoogde gebruik, dan wel kan leiden tot een verplichting tot sanering of andere maatregelen, en dat er ondergrondse tanks voor het opslaan van (vloei-)stoffen aanwezig zijn. Het is de verkoper niet bekend dat er (bouw-)materialen zijn toegepast die op enigerlei wijze schadelijk zijn voor mens of milieu of agressief zijn ten opzichte van andere toegepaste materialen. Koper aanvaardt de milieukundige toestand van de onroerende zaak in de huidige staat en vrijwaart verkoper voor eventuele aanspraken van derden ter zake. Verontreinigings- en restrisico van de bijbehorende grond en grondwater, alle eigenschappen en verontreinigingen, de eventuele aanwezigheid van asbesthoudende stoffen en/of schadelijke materialen en/of stoffen, zowel de bekende als de onbekende, komen voor rekening en risico van koper. Koper vrijwaart verkoper voor alle aanspraken, claims en verplichtingen te dier zake.
NOTARISKANTOOR
Koper is vrij om te bepalen welk notariskantoor zal worden belast met het opmaken van de koopovereenkomst en de notariële akte van levering.
KOOPOVEREENKOMST
In de op te maken koopovereenkomst zullen de gebruikelijke bepalingen worden opgenomen. Daarnaast zullen de koopovereenkomst en de akte van levering die bedingen bevatten die de notaris nodig acht en normaal gebruikelijk zijn.
ZEKERHEIDSSTELLING
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst een bankgarantie te stellen van 10% van de koopsom aan het notariskantoor.
AANVAARDING
Per direct.